Zwroty i reklamacje

Estadi.pl - Zwroty i reklamacje

Zwroty

Klient, który zakupił u nas towar, może bez podania przyczyn ubiegać się o zwrot w terminie 60 dni od daty jego otrzymania.

Produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem, który należy pobrać tutaj:

>> POBIERZ FORMULARZ <<

Bardzo prosimy o wysyłkę zwrotu na adres magazynu sklepu:

ESTADI.PL - Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Parkowa 5
42-270 Garnek
Tel: 881 277 337

Po weryfikacji zwrotu towaru przekażemy Państwu pieniądze na konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych.

Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu przesyłki.

Do paczki z produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt e-mailowy na adres: sklep@estadi.pl

 

Reklamacja

Sklep Estadi.pl zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556- 576, Dz.U. 18 maja 1964 Nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami), i Ustawy z dnia 27-07-2002 r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z dnia 5 września 2002 r. Nr 141 poz. 1176 ) rozpatruje reklamacje w terminie do 1 roku od daty zakupu artykułu.

Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą ( wada – zmniejszająca wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których było napisane w serwisie sklepu, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym), a w chwili zawarcia umowy Kupujący o niej nie wiedział. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest zgłoszenie w systemie sklepu w zakładce zwroty i reklamacje. W formularzu należy wspomnieć o wadzie na stosownym formularzu, w terminie do 1 miesiąca od daty jej wykrycia. Z tytułu rękojmi Kupującemu przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną, bez wady, usunięcia wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

W przypadku uznania reklamacji Sklep zwróci Kupującemu koszt wysyłki do sklepu w kwocie wynikającej z kwoty na liście przewozowym i nieprzekraczającej 12zł. Do paczki z produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl